';
Skip to content Skip to footer

Non aprire le finestre del cuore prima di vedere che tempo fa / Mos i hap dritaret e zemres pa e pare ne fillim motin

10.00

La poesia non ha confini, non ha nazionalità. E si affaccia anche nel cuore di Manushaqe, albanese approdata in Italia. Poesia come riscatto, come libertà, come espressione di una voce tormentata dai ricordi anche dolorosi. Note di amore, di vita vissuta, di esperienza di due mondi e culture diverse. Tutto diventa musicalità poetica, il pensiero prende vita e la sensibilità dell’autrice impregna le pagine di versi semplici, lineari, incisivi. Manushaqe scrive i suoi “messaggi” nella sua lingua madre, l’albanese, ma dimostrando l’integrazione in una nuova comunità, li traduce anche in italiano, senza avere la minima esperienza di traduttrice. Un forte messaggio di coraggio, un urlo di condivisione tra due culture, che contribuisce all’arricchimento e alla crescita di entrambe le comunità.

Poezia nuk ka kufi, nuk ka kombesi, dhe shfaqet edhe ne zemren e Manushaqes, shqipetare e ardhur ne Itali.

Poezi si shperblese, si liria, si shprehje te nje zeri te munduar nga kujtimet, gjithashtu edhe te dhimbshme.

Shenime dashurie, te jetes se perjetuar, te pervojes se dy boteve dhe dy kulturave te ndryshme. Gjithcka behet muzikalitet poetik, mendimi merr jete, dhe ndjeshmeria e autores mbush faqet me vargje te thjeshta, lineare, prerese. Manushaqe shkruan ‘’ mesazhet ‘’ e saj ne gjuhen amtare, shqipetare, por duke provuar integrimin ne nje komunitet te ri,  i perkthen edhe ne italisht, pa pasur aspak pervoje si perkthyese.

Nje mesazh i forte guximi, nje britme ndarjeje e perbashket  mes dy kulturave, qe kontribuon ne pasurimin dhe rritjen e te te  dyjave komuniteteve.

Informazioni aggiuntive

Autore

Categoria

Collane>Letteratura – narrativa>Poesia

Data di Pubblicazione

15 Settembre 2022

ISBN

978-88-3298-346-3

Legatura

Brossura

Misure

14×21 cm

Numero di Pagine

140

Categoria: Tag: , Product ID: 34439

Descrizione

Manushaqe (Hoxha) Beqiri è nata in Albania nel 1985. Dodicesima figlia di una grande famiglia, dai saldi principi morali. Vive in Italia dal 2004, con il marito e i figli. Inizia a scrivere per passione, poi piano piano con gli anni, vede le sue poesie prendere forma e decide di pubblicarle. Il suo sogno è di scrivere un romanzo e ci sta lavorando. Ha imparato dalla vita che non bisogna mai abbandonare i propri sogni e le proprie passioni, ma cercare sempre di realizzarli, presto o tardi non ha importanza…

Manushaqe (Hoxha) Beqiri ka lindur ne Shqiperi me 1985. Eshte femija e 12-te e nje famije te madhe me vlera dhe parime te ngulitura thelle ne zemer. Jeton ne Itali qe prej vitit 2004 me te shoqin dhe femijet. Nis te shkruaje per pasion, ne fillim disa rreshta, por pastaj gjate viteve poezite e saj  marrin forme, dhe vendos ti publikoje. Endrra e saj eshte te shkruaje nje roman, per te cilin po punon. Ka mesuar gjate jetes, qe kurre nuk duhet ti braktisim endrrat dhe pasionet tona, por te perpiqemi gjithmone ti realizojme ato, heret apo vone ska rendesi, thjesht mos ti braktisim.

 

Ti potrebbe interessare…

  • La danza della musicoterapoesia

    14.90 Buy now
  • Ascoltare la natura – Colorare le parole

    5.90 Buy now
  • Eneide

    14.90 Buy now
  • Diamo voce al cuore delle donne / U japim ze zemrave te grave

    13.00 Buy now
  • La poesia dei bambini

    10.00 Buy now
0